TANTER OCH TRAGIK

alltså. på nätterna tänker jag alldeles för mycket så att jag inte orkar gå upp morgonen därefter, mörkret har en sån effekt på mig. på dagarna går jag mest runt och dagdrömmer om baktiden, framtiden och mittentiden. hur det känns att vara tant, om jag ens kommer bli tant, om jag ens vill bli tant. till exempel. det är först på kvällen vaknar jag till och vill få saker att börja hända. jag föddes nog med en sån dagsrytm men det passar liksom inte in, speciellt inte när jag går i skolan. jag skulle vilja flytta. helst till en tidsmaskin som hoppar tillbaka sisådär 50 år i tiden. men även fast jag tänke roch analyserar dagarna i ända så är jag inte speciellt eftertänksam.
jag säger det mesta utan att tänka mig för och jag styrs av impulser. vilket gör att många kan missförstå mig. även om du låter som en idiot så tänker jag inte mer på det. för jag vet att du inte menar något illa i alla fall. som Joanna, en av mina bästa vänner sa till mig. fast jag vet inte ens varför jag ska publicera det här inlägget men ibland känns det lite som att ni är mina bästa vänner och jag vill dela med mig av allt till er. och det har trillat hit några nya läsare.
fast det blev nog ingen vidare presentation. men ändå.



Namn

E-postadress (visas inte)

Bloggadress:

Kommentar

Postat av: simon

ååååh, välkommen till gruppen för kvällsmänniskor :g

2011-10-09 @ 23:12:19
Postat av: hanna

henskt fint :*

2011-10-10 @ 11:12:53
Postat av: Anonym

haha, simon

2011-10-11 @ 13:55:36
Postat av: adrianne

på nätterna tänker jag alldeles för mycket så att jag inte orkar gå upp morgonen därefter



så jävla rätt :d

2011-10-12 @ 10:54:16
Postat av: isaac

baktiden, framtiden och mittentiden



haha söt

2011-10-12 @ 12:16:33
Trackback